Ljubavna reklama

 

„Reklama potiče od latinske reči reclamo što znači javno oglašavanje. 

Moderno reklamiranje se razvilo krajem devetnostog veka.

Autor se koristio porukama koje su bile kombinacija informacije i emocije“-  kako bi privukao kupce, ili posmatrače.

Dvadeset prvi vek je to pojednostavio i sveo na sušte informacije  i amatersku glumu.

Onog trenutka kad se u čoveku javila koristoljubivost, više nije bilo mesta za emocije.

Zato sam odlučio da amatersku  glumu, nazovem ljubavnom reklamom.

Gde je uočavam?

– Na svakom koraku.

Život je za mnoge postao ljubavna reklama.

Dok ulaze  u prodavnicu prodavac im se smeši najčešće, jer za to dobija novac.

Kad naručujemo piće, konobar se smeška, jer očekuje bakšiš.

Dok posmatramo poljupce na javnom mestu, razlikujemo profesionalnu i amatersku glumu.

 U potrazi za poslom svi se smeše, jer svi očekuju.

 Šta ?

– Ljubavnu reklamu.

just-do-it-love-blacksheep.rs

Dok razgovaramo jedni sa drugima, zadovoljstvo i  skromnost nas ne napuštaju, već u sledećoj sekundi obuzme nas gordost i nadmenost , jer smo sada potpuno sigurni da smo uspešno prodali reklamu- ljubavnu reklamu.

Dobre strane ljubavne reklame:

Primenljiva je dok razgovaramo sa šalterskim službenikom, dok pokušavamo da se izborimo za svoje mesto u gradskom prevozu koji vrvi od poznatih čarobnjaka.

Uz recept ljubavne reklame, dolaze nam nove generacije fakultetski obrazovanih čovečuljaka.

Autorka: Helena Himel

Fotografije: favim.com,  staticflickr.com

Nema komentara

Ostavi komentar