
14 maj Ljubavna reklama
„Reklama potiče od latinske reči reclamo što znači javno oglašavanje.
Moderno reklamiranje se razvilo krajem devetnostog veka.
Autor se koristio porukama koje su bile kombinacija informacije i emocije“- kako bi privukao kupce, ili posmatrače.
Dvadeset prvi vek je to pojednostavio i sveo na sušte informacije i amatersku glumu.
Onog trenutka kad se u čoveku javila koristoljubivost, više nije bilo mesta za emocije.
Zato sam odlučio da amatersku glumu, nazovem ljubavnom reklamom.
Gde je uočavam?
– Na svakom koraku.
Život je za mnoge postao ljubavna reklama.
Dok ulaze u prodavnicu prodavac im se smeši najčešće, jer za to dobija novac.
Kad naručujemo piće, konobar se smeška, jer očekuje bakšiš.
Dok posmatramo poljupce na javnom mestu, razlikujemo profesionalnu i amatersku glumu.
U potrazi za poslom svi se smeše, jer svi očekuju.
Šta ?
– Ljubavnu reklamu.
Dok razgovaramo jedni sa drugima, zadovoljstvo i skromnost nas ne napuštaju, već u sledećoj sekundi obuzme nas gordost i nadmenost , jer smo sada potpuno sigurni da smo uspešno prodali reklamu- ljubavnu reklamu.
Dobre strane ljubavne reklame:
Primenljiva je dok razgovaramo sa šalterskim službenikom, dok pokušavamo da se izborimo za svoje mesto u gradskom prevozu koji vrvi od poznatih čarobnjaka.
Uz recept ljubavne reklame, dolaze nam nove generacije fakultetski obrazovanih čovečuljaka.
Autorka: Helena Himel
Fotografije: favim.com, staticflickr.com
Nema komentara