Promocija mode u Beogradu

3. novembra 2016.

U ponedeljak je održan prvi u nizu događaja pod okriljem kampanje promovisanja mode u Srbiji.

Ova kampanja podrazumeva uključivanje naših najistaknutijih dizajnera, šminkera, frizera, stilista, modela,  ali i novih lica koja predstavljaju budućnost mode u Srbiji.

Osnovni cilj projekta je upoznavanje širih slojeva društva sa višestranim potencijalima koje poseduje svet mode u Srbiji i njihovo usklađivanje sa realnim potrebama društva kako bi se na taj način ostvarili puni kapaciteti koje sa sobom nosi modna industrija.

14961541_10211223256086343_1877740657_n

Za prvi događaj ove kampanje izabrano je promovisanje spoja mode i kulture uz saradnju sa Kancelarijom za mlade Palilula i ustanovama kulture gde je i događaj sproveden.

Ovom prilikom predstavljen je sam krem domaće mode, te su se u ulozi ambasadora srpske mode našle kreacije naše istaknute kreatorke sa bogatim internacionalnim iskustvom, Vesne Milošević, iz kolekcije ,,Green Eve” koje su bile izložene na ovogodišnjem ,,New York Fashion Week-u”. Reč je o ELM haljinama i  nakitu ELM jewerly.

14963030_10211223202925014_1692242019_n

 U ulogama modela koji su izneli ove kreacije, pored naše poznate manekenke Anđeline Petrović, našla su se i nova mlada perspektivna lica Jelena Panović i Tamara Anđelković.

Fotografije je radio Aleksandar Grek, za šminku se pobrinula Tijana Bajić, a ceo projekat je organizovan od strane WR management-a.

14958720_10211223393129769_165335385_n